Datorkunskap

Nu sitter jag i skolan och har dagens sista lektion :) datorkunskap!
Tycker att det är ett bra ämne att ha i och med att vi lär oss excel och powerpoint, två program som jag aldrig använt mig av innan.
Jag och Saga har tagit en tripp till Kulturama och kollat på deras lilla konsert i cafeterian, fan vad de var underbart :) får sån otrolig känsla när jag hör tommy, niklas och alla andra spela! Blir stolt över dom och helt chockad av de andra, tycker att det var mycket bättre nu än i höstas då de hade en konsert för föräldrarna :)

När jag slutar ska jag följa med Saga och Christine till Stockholmsmässan :) ska bli riktigt kul att gå runt där och titta lite! Jag ska ta ut pengar innan så att jag kan köpa lite innan :)

Nu är rasten över och jag börjar ha genomgång, skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Denise

Okej vad skönt att du är nöjd, Malin är fint :) Vad gör du nu då? :)

2009-02-19 @ 22:52:54
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

ja visst är dom sköna, har också såna hemma :) vad händer idag då? nåt skoj? :)

2009-02-20 @ 10:00:12
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0