Städning!

Pannkaka till middag, gott gott gott!
Jag och mamma har rensat sko garderoben i hallen, bland alla väskor, halsdukar, mössor och vantar... Mycket plats blev de och vi slängde en hel del! Så jävla skönt att bli av med skiten som ändå bara ligger och skräpar!
Har förövrigt tittat på CSI och småttiat på Jordan rättsläkare och snart blir de sängen! Har en tidig dag imorrn, det är idrott och ja.. jävligt jobbigt helt enkelt.. så inatt ska jag sova tidigt! Det är ju ändå bara en dag till jag behöver gå upp tidigt, sedan får jag sova hur länge som helst på ondagen och på torsdagen behöver jag inte gå upp förrän 10 ungefär :) det är ju bättre än innan 7!

Testade all skidutrustning inför helgen, såhär söt blev jag med underställsträjan, mössan och glasen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0