Lista tagen från Saga :)

Namn  -  Malin
Ålder - 17
Bor - Stockholm
Syskon - Nej
Född - 28 Mars 1992
Ögonfärg - Blå
Längd -  167cm
Sko storlek - 38-39 (mina fötter har typ blivit mindre?)
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken - Vädur
Hårfärg - Blond
Födelseort - Stockholm


DAGENS.

Låt - Becoming insane - Infected Mushroom
Saknad - Båttur
Kläder - Svarta shorts, vitt linne och tan färgade gladiatorsandaler
Underkläder - Vit, rosa, svart
Mat - Än så länge ingen, men grillning ikväll!
Köp - Ingen än så länge, men jag ska köpa Vitamin Well påväg ut till landet :)
Göra sen - Åka till landet med Sagapaga
Godis - kokosgrej :P
Pinsammaste - Inget än så länge ^^

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp?
- Nej
Tycker du om godis? - Ja
Hur många gånger i veckan äter du godis? - Ganska många, mer än jag borde :P
Äter du oftast nyttig mat? - Nej, men jag börjar äta mycket mindre, så de jämnar ut sig lite i alla fall
Tycker du att du själv är söt/snygg? - Jag tycker att jag ser bra ut, men de klart att man har bra och dålig dagar. Är varken den fulaste eller snyggaste!
Du ger mycket komplimanger till andra? - Vissa ger jag hela tiden, andra aldrig, borde verkligen bli bättre på de!
Är du nöjd med ditt förnamn? - Ja
Du tycker att du själv är smart? - Ganska, men jag har mina stunder då jag känner mig blåst
Vad är det sämsta hos dig? - Jag är lite för mycket för att planera..
Vad är det bästa hos dig?- Jag tar allt som det kommer och försöker alltid göra det bästa av allt, även de som känns jobbigt
Har du bra självförtroende? - Ja oftast
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - Det beror lite på, inte lika mycket nu som förut i alla fall, och nu gör jag vettigare saker!
Du tycker om att vara med tjejer? - Vissa tjejer är underbara att vara med, men det är "enklare" att vara med killar :)
Känner du dina grannar? - Umgås inte, men vi hälsar och pratar lite grann
Vad har du för färg på dina underkläder idag? - Vita, rosa och svarta
Äger du några Björn Borg kalsonger? - Nej, jag är inte kille så jag använder inte kalsonger.. Har dock Björn Borg trosor :)
Hur många? - Björn Borg kalsonger = 0, Björn Borg trosor = 4 kanske
Är du en Björn Borg-fjortis? - Nej
Gillar du skolan? - Nej
Spelar du något instrument? - Har spelat piano och försöker lära mig lite gitarr
Sporter/aktiviteter har du gått i? - Fotboll, basket, friidrott, teater/musikal, dans, simning osv
Har du några tatueringar - Nej, men jag planerar att tatuera mig när jag blir 18
Har du några piercingar? - Bara hål i öronen
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Många :)
Tycker du om djur - Ja, men inte alla

BRUKAR DU...

Sova - Ja
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej
Skada dig - Nej
Klä dig i svart- Ja
Lita på folk - Ja, jag har alltid litat på folk fast jag inte kan göra det, nu har jag börjat lära mig och har svårt att börja lite på någon..
Skada dig med flit - Nej
Drömma mardrömmar - Det händer
Gå i skolan - När jag inte har lov ja
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - Det händer
Vilja dö - Nej

HAR DU...

För många vänner - Nej
Någon annan psykisk sjukdom? - Nej
Skadat någon? - Ja
Färgat håret - Slingat och tonat
Egen dator - Nej
Gjort bort dig rejält - Ja



ÄR DU...

Snäll - Ja, oftast
Snygg - Ja, men ibland har man dåliga dagar
Söt - Ja, men fortfarande har man dåliga dagar ibland
Kort - Beror väl på
Klantig - Inte så värst
Kär - Ja

Kommentarer
Postat av: maria

Jo det är helt okej :)!

2009-07-18 @ 16:13:56
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kika in på min bloppis. Jag har 70 fräscha annonser, allt under 100kr! Idag startade jag även en rea. Ta en titt och fynda något!

Jennsansklader.blogg.se

2009-07-18 @ 18:00:55
URL: http://jennsansklader.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack.

Vad gör du ikväll? =)



Kul lista ;)

2009-07-18 @ 18:09:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0