Helgen

I fredags åkte jag och Saga till mammas jobb för att jag skulle få en spruta, som förövrigt kändes i muskeln rejält efter... Efter de blev det stan, kungsträdgården och lite annat med Adde, J och folk från deras klass :)
Var i Jakobsberg ett tag och sedan åkte vi vidare till Tumba och chillkväll hos Kev :)
Lördagen gick jag upp tidigt, alldeles för tidigt med tanke på vilken till vi kom till Jakan, men de är sånt man får ta ibland :) Åkte i alla fall till Farsta och simtränade med Karin ^^
Efter det var de bara att åka hem och fixa sig, sen hem till J och en stund senare åkte vi in till Tanto :) Där firade vi att Sam fyllt 18 med massa folk och grillning :) Nattmat på donken med J, Saga, Adde, Sam och Jasmin :)
Söndagen pluggade jag matte, fick hjälp av en gammal vän som lyckades gå igenom hela kursen på 2 timmar.. jag som inte förstått den på hela terminen -.- Vissa lärare förstår man helt enkelt inte...
På kvällen åkte jag till stan och var med J och lite folk :) chillade hos Marcus och jag lyckades somna strax innan det bar iväg till Jakobsberg för att sova ännu mer ^^

Idag har jag varit i skolan och hos tandläkaren. Skolan funkade bra men de kändes inte så nödvändigt att vara där dock.. så är det ibland! Tandläkarbesöket gick över förväntan! Jag trodde att jag skulle ha minst 4 hål, men icke sa nicke! Inte ett enda hål så långt ögat och röntgen bilderna kan nå ;)

Nu ska jag iväg till gamla skolan och kolla på Kabarén med Sagapaga :)

Här kommer lite bilder från lördagen


Adde, Saga och Jag


Saga och Adde, enda bilden adde inte gör någon min på ^^


Jasmin, Adde, Sam och J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0