Tisdag - skola

Nu är det återigen ny dag och jag ska till skolan!
Känns inte så jätte kul om jag ska vara ärlig.. Mår inte så bra och det är strålande sol ute, då ska man inte sitta inne i ett klassrum och plugga.. Men vad har jag för val? Jag vill att studiebidraget kommer in som vanligt och att jag får någolunda betyg i alla ämnerna, och då måste jag dit och anstränga mig...
Har några lektioner idag plus ett omprov, hoppas jag fixar det, var ju sjuk när klassen gjorde de några veckor sedan så..
Efter skolan ska jag träffa J, det ser jag fram emot ^^


Mina och Cilis ben, Cili hade bränt sig... rejält!
Jag fortfarande lite brun, och det blir mer och mer, I like it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0