Mallorca 2010 - resan bokad

Jag har tillbringat cirka 11 dygn totalt på Mallorca. Det har varit helt underbart under de två åren jag har varit där och jag har nog aldrig varit så lycklig som då! Redan i somras sa jag att jag skulle åka tillbaka 2010, för jag kunde inte längre tänka mig att vara utan det. Så som jag tänkte mig från början kommer det inte alls bli, men jag tror att det här till och med kan bli bättre! Jag ska nämligen få spendera 16 dygn på Mallorca, 16 hela dygn! Det betyder tid till att träffa alla, tid till att se olika delar av Mallorca, ingen stress och jag kommer hinna med allt som hör till en Mallorca trip.

28 juli - 13 augusti befinner jag mig i paradiset och känner förhoppningsvis den enorma lyckan som jag bara känner där. Ska bli så otroligt skönt att få träffa alla igen, få ha kontakt mer än skype, msn och sms. Kunna ringa en morgon för att fråga om vi ska åka ner till stranden, känslan att kunna göra det när man vanligtvis bor så långt ifrån varandra är oslagbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0