100131

Sista januari idag och det är jag glad över! Vintern börjar alltså mer och mer leda mot sitt slut och jag längtar enormt tills dess att våren och sommaren kommer fram! Igårkväll blev det pyssel med nya fotoboken, började skriva min spanska uppsatts och läste lite företagsekonomi. Kom egentligen isäng alldeles för sent, men det funkade det med! :)

Nu har jag precis ätit scones och druckit lite juice, tänkte nu börja fixa mig lite då jag och mamma ska åka till farsta och shoppa lite. Ska försöka hitta mig en skinnjacka, min gamla börjar sitta lite väl tajt, kanske för att den är i storlek 34 och jag egentligen är en 36a :) Får se om jag kommer hitta något, men det kan ju ändå vara skönt att komma ifrån lägenheten ett tag och känslan över att behöva plugga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0