100302

Känns som att jag har träningsvärk överallt, ändå har jag inte gjort så mycket förutom att gå mycket och jobbat, antar att jag gymmar i somnen eller nåt annat skumt..
Tanken var att åka och träna idag, men jag har som sagt redan träningsvärk så det känns inte som att det är så stor idé.. Får försöka göra annat idag istället :) Kanske blir en fika med en vän som hörde av sig igår, annars tänkte jag bara ta det lugnt och försöka läsa lite i boken, mindre än 200 sidor kvar nu!

Imorrn blir det i alla fall stan! Ska försöka fixa en grej och även införskaffa mig lite nya underkläder, det behövs verkligen nu!

Just nu försöker jag bli hungrig.. utan resultat. Har varit vaken i mer än två timmar och ändå känner jag inte för att äta, allt är med andra ord precis som vanligt!

Nej, nu är det dags att börja med nästa Mallorca inlägg! Bilder från dag 6 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0