110708

Den här veckan har jag lyckats hinna med teoriprovet för körkortet, haft mina sista körlektioner och uppkörningen. Jag fixade allt på första försöket och är otroligt stolt över att jag äntligen har körkort! För studenten, och nu 3 veckor senare körkort, helt otroligt!

Förutom det så har jag jobbat varje dag, eller rättare sagt varje kväll. Har hunnit fixa lite här hemma i lägenheten och träffa lite nära och kära.

Imorgon ska jag åka ut till landet. Är ledig i 3 dagar och behöver vila upp mig lite innan jobbet drar igång igen. Förhoppningsvis blir det en tur till Norrtälje, god grillmat och en tur ut med båten på sjön! Ska ju hinna ta det lugnt så det är ju bra om man inte planerar in alltför mycket.. Även om jag gärna skulle vilja hinna med betydligt mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0