10 questions

1. Bästa frukosten?
Jordgubbar med mjölk, massor av färsk frukt, stekt ägg och pannkakor/våfflor!

 

2. Höger- eller vänsterhänt?
Jag är högerhänt.

 

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Måste nog säga svart även om det är tråkigt. Blir jobbigt i sommarvärmen bara...

 

4. Bästa uppfinningen?
El är ju väldigt bra att ha, nödvändigt för att nästan allt ska funka i dagens samhälle.

 

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Något som jag önskar är att jag inte skulle få dåligt samvete när jag inte hinner göra saker, hinner ses eller liknande. Jag är stresstålig men det går till en gräns och när det går över den gränsen så har jag väldigt svårt för att tänka på mig själv i alla lägen och vill oftast vara andra människor till lags. 

 

6. När mår du som bäst?
När jag njuter av livet. Det kan vara en hemmakväll med vänner, under en bachatalåt på dansgolvet, ligga platt som en pannkaka på stranden njutandes av solen, hoppa i vågor utomlands, när jag äter en god middag med trevligt sällskap och så vidare. Jag mår bäst av att vara med människor som jag älskar och som jag kan vara mig själv med!

 

7. Vad är du beroende av?
Dans och choklad. Är väldigt nöjd med att numera inte svara Coca Cola på denna fråga, har verkligen kommit ifrån mitt Coca Cola beroende vilket är otroligt skönt!

 

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Jag bor gärna kvar i Stockholm, sen vet man aldrig om det blir så resten av livet men jag trivs här. Tillräckligt stor stad för att det ska finnas mycket att göra och välja mellan, men tillräckligt liten för att man ska känna sig hemma.

 

9. Är du bra på att passa tider?
Ja det är jag, jag kommer sällan sent. Tycker det är viktigt att passa tider, speciellt om andra väntar på en eller om man skulle störa om man kommer sent. Sen kan ju såklart oväntade saker hända som gör att man bli sen, men jag tycker att man alltid ska vara ute i god tid så att man kan undvika att komma sent så mycket som möjligt.

 

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Monopol och olika kortspel. Är uppvuxen med att spela såna spel så jag är nog rätt bra på det. 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Ååå jag ÄLSKAR monopol! Det är Minis och mitt spel, han friade samma kväll som vi spelade monopol ;)

Svar: Nämen så kul! Monopol är verkligen kul och förstår ju att det verkligen är ert spel med tanke på frieriet! :D
Malin

2016-02-18 @ 14:34:14
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0