test

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : ja

ÅNGRAT NÅGOT: ja

LJUGIT : tror inte de

SVIKIT NÅGON : hoppas inte

KÄNT DIG SÄMST : njae

GRÅTIT : ja

SKRATTAT : ja

VARIT SJUK : halvt

VARIT UTOMLANDS : nej


KÄNSLOR


GRÅTER DU OFTA : de finns stunder...

SKRATTAR DU OFTA : jadå

HUR KÄNNER DU DIG JUST NU : lycklig

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN : underbart

HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD : nej

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : ja


KÄRLEK!


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD : ja, fast den har jag haft de senaste 9 månaderna!

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : ja, men inte lika lätt kär

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : på sätt o vis

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID : jo, de gör jag väl :)

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU : ja!

OM JA, VEM : Tommy såklart ;)

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : 1

HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : Haha, med tommy har jag strulat xD räknar inte hur många gånger dock xD

HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN : kan man bli de? trodde de var personer som sårade?

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN : lycklig av peron

VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Min tommy har allt! Utseende och personligheten!

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : båda?

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Längre än mig :)

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT : haha, jag går inte efter hårfärg


UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN : blondin

ÖGONFÄRG : blå

LÅNGT ELLER KORT HÅR : halvlångt ;) men jag sparar ut det nu

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG SÖT, VACKER : ja, det händer :)

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL : njae, bara att jag vill bli, inte borde

HAR DU LÅNGA NAGLAR : nej, biter på dom

SMINKAR DU DIG : ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0