48 frågor...

48 frågor.


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 46kr just nu :)
2. vad ser du om du ser åt vänster? en dörr och en bit av hallen
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? saga :)
4. Hur lång är du? 1.65m!
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Härmed förklarar jag er Chuck & Larry
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen, god morgon älskling. vakna nyss :) glöm inte att ta med notblocket puss älskar dig
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa på kvällarna, på dagarna smsa :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? igårkväll
10. Icke godkänt i något ämne? typ idrott, för att jag inte varit med så mycket än, har ju varit sjuk
11. Mvg i något? chans till det i företagsekonomi i alla fall
12. När vaknade du idag? halv 7
13. Vilken är din favoritplats? solig strand :)
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? någonstans där jag trivs och är lycklig
16. Hur stor är din säng? 105 eller nåt
17. Vad sover du i? sängen
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3
19. Var har du bott/bor? stockholm ;)
20. Tycker du om kinamat? japp!
21. Tycker du om kaffe? nej, inte alls
22. Vad dricker du helst till frukost? juice, mjölk eller oboy
23. Kan du spela poker? nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? japp
25. Vill du ha barn? får vi se
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite franska och spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? beror på, mest havet tror jag
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, saker till tommy :)
30. Äger du en krulltång? japp
31. Kan du rulla med tungan? jag kan rulla ihop tungen om de som menas...?
32. Vem är den roligaste människan du känner? niklas i guess xD
33. Vad har du för ringsignal? Dream theatre - The ytse jam
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? japp
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en fladdermus stol x)
36. Kan du byta olja på bilen? nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? Röda vita rosen
38. Dansar du i bilen? nej
39. När var du i kyrkan senast? när min pappas brorsa gifta sig
40. Hur många hål har du i öronen? 2, ett i vardera
41. Har du någon piercing? nej
42. Har du någon tatuering? nej
43. Har du provat droger? nej
44. Röka eller snusa? inget
45. Har du pojkvän/flickvän? ja, pojkvän, sedan 9 månader tillbaka
46. Vad är ditt  mobil nummer? de tänker jag inte ge ut
47. Vad ska du göra ikväll? dra iväg och sola solarium, måste förbereda mig inför thailand ;)
48. Har du några syskon? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0