.

Matvanor:

Bästa maträtt? Thai, Mexikanskt, Kinesiskt, Japanskt och Libanesiskt
Bästa dryck? Coca cola

Hat dryck och maträtt? Öl och bönor

Bästa alkoholdryck? Strawberry daiquiri, Bacardi breezer, Xider och Kopparbergs päroncider!

Använder du smör på smörgåsen? japp
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis eller choklad ;)

Favoritglass? Kaktus lime och Dulce de leche

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Lite olika, men de blir väl 500-1000 i vanliga fall tror jag

Har du mer skor än kläder? Nej

Favoritplagg? Finns för många, för tillfället mitt nya rosa linne

Hatplagg? Haremsbyxor

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jag pluggar och jobbar extra

Vad vill du bli? Jag har flera drömmar

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jag trivs inte på skolan, men jag är glad att jag valde linjen. Extra jobbet trivs jag på

Är lönen viktigast? Nej, men väldigt viktig, jag skulle inte jobba gratis.

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet, men har ett landställe som är hus

Framtidsplaner med boende? Vill nog gärna bo kvar i Stockholm, men kanske bo utomlands några månader/år
Litet eller jättestort? Måste nog säga jätte stort

Drömboende? Walk in closet! :P
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan, med landställe ute på landet

Mysigt eller sterilt? Mysigt :)

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej

Är otrohet okej? Nej

Älskar du någon? Ja

Betyder familjen mycket för dig? Ja

Är du lojal? Ja

Tycker du om att dricka dig full? Jag har aldrig varit full, bara lullig en gång

Hemmafest eller krogen?Jag är inte 18, så jag kommer inte in på krogen. Så det blir hemmafest isf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0