Måndag

Tommy kom hem halv 2 inatt... lagom sent... men men, det spelade inte så stor roll ändå!

Idag har jag varit till farsta en sväng för att hämta ut ett par recept, o då säger hon i kassan till mig att jag inte får hämta ut en av dom, för att den hade gått ut?! Förra gången sa dom att jag skulle komma inom ett år från då, nu skulle de helt plötsligt vara ett år från utskrivningsdatumet. Det spelar väl ingen jävla roll, det var en fucking hudkräm som jag skulle hämta ut?! Då kanske folk undrar varför jag inte köper den recept fritt, men det visar sig att den kostar 65 kr mer då, och jag tycker inte att den hudkräm ska kosta över 310 kr!

Jag var också hemma en sväng o packade upp från landet och la ner lite grejer som jag tog med hem till tommy :) slog även in hans presenter! Han fyller ju år imorrn :) <3 !

För några timmar sen gjorde jag efterrätt, den blev god ! Under kvällen har vi mest suttit o kollat på tv, vilket pojkvän fortfarande gör, på south park, inget som intresserar mig alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0