it's cold outside

Nu har jag precis kommit hem från konsum :) har jobbat där idag! Så det var bara att kliva upp 10 imorse och fixa i ordning sig :) fick skjuts av pappa, så det var riktigt skönt!
Passade på att köpa en ben&jerry's på konsum när jag var där :) slogs in fel i kassan tydligen, så jag fick den 8kr billigare :D haha!
Ikväll blir det en riktig hemmakväll :) har hyrt filmen Härmed förklarar jag er Chuck & Larry :)
Det blir Tacos ikväll tydligen, riktigt gott :) sedan ska mamma göra en rysk efterrätt :) en slags kolasås med frysta bär på :) supergod! Den har hon gjort så länge jag kan minnas, dock blir det väldigt sällan..

Nu har det verkligen blivit vinter! Det är superkallt ute och man kan inte längre gå ut utan att frysa.. sånt är tråkigt. Men det händer ju varje år, så de finns väl inte så mycket man kan göra åt det antar jag x) Den här vintern ska jag ju till Thailand 3 veckor i alla fall :) Det ska bli underbart skönt!


Saknade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0