Äntligen klar

Nu är historian klar och skickad till läraren. Känner mig grymt duktig att jag äntligen lyckades, och med ett sånt här stort arbete :) jag är stolt faktiskt. Mamma tycker att jag ska ha MVG på de, men de tvivlar jag på, ett VG skulle jag bli grymt glad för i alla fall, ett MVG, ja då skulle jag skrika av glädje ^^

Har missbrukat musik idag, allt från Infected mushroom, till Takida och Avril Lavigne. Har börjat lyssna lite på hennes gamla låtar och satt och spelade gitarr till ett par stycken :) många passar min röst jävligt bra, så de är alltid kul :)

Min hals har blivit värre nu under kvällen, så ajg ska krypa ner under täcket och sova bort de här nu tänkte jag :) Imorrn ska jag upp vid 10 - halv 11 och åka iväg och titta på soffa :) Får åka storbilen, så jag kommer sitta grymt bekvämt ^^ och så ska jag läsa min underbara Twilight :)

Jag vill verkligen bli frisk nu så jag kan träffa någon under lovet :) Längtar!

Kommentarer
Postat av: Dannie

fan vad fint det vart malin :D

äälskar din header!! :)<3



kram!

2009-04-05 @ 12:18:25
URL: http://cupcakees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0