110704

Nu har det hunnit bli juli, helt sjukt hur fort tiden går!

Den senaste veckan har jag jobbat heltid och helt enkelt inte haft tid till bloggen. Jag har pluggat körkortsteori runt 4 timmar per dag, haft ett par körlektioner och försökt träffa människor så gott det går. Det har varit otroligt bra väder och jag har hunnit få några minuter i solen, men inte mycket mer än så tyvärr.. Den här veckan fortsätter precis som den förra avslutades på, med jobb! Jobbar mån-fre, har körlektion och lite annat som ska fixas. Till helgen hoppas jag på fint väder igen för då blir det antagligen landet och förhoppningsvis en båttur för att bättra på brännan!

Nu är det dags för en dusch innan jobbet!



Bjuder på en suddig bild från Mallorca förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0