110727

Igår träffade jag en vän som jag inte träffat så mycket på senaste tiden. Det blev lunch och otroligt mycket prat, skönt att umgås lite med folk igen, har ju inte blivit mycket av det när man har jobbat! Jag tog även en långpromenad, det var riktigt varmt för att inte vara någon sol ute! Såg en riktigt bra film igår på 11an, den hette Stop-loss. Ryan Phillippe och Channing Tatum var med i den, två riktigt snygga och bra skådisar, så det gjorde det hela ännu bättre!

Idag vaknade jag strax innan 10, har försökt vända på dygnet mer och mer i och med att natten innan jag åker kommer bli konstig och jag skulle behöva sova en del under dagen. Har hunnit gått upp, ätit frukost/lunch och solat en timme ungefär. 27 grader i skuggan och sol och moln, de bästa vädret jag har sett på flera dagar faktiskt! Tänkte nog snart dra på mig shorts och nån topp och dra iväg och fixa de förhoppningsvis sista grejerna innan resan! Ikväll blir det utgång med lite folk, ska bli trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0