Företagsarbete

Första gången jag sitter kvar efter skolan och jobbar den här terminen är idag, jag och Saga skriver vårat företagsarbete och det går faktiskt riktigt bra :)
Vi har suttit här i cirka 1½ timme och har i alla fall kommit mer än halvvägs, tror faktiskt inte at det är så mycket kvar om jag ska vara ärlig :)
Saga sitter just nu och skriver om en massa saker och när jag frågade vad hon skrev, så att jag inte skulle börja skriva samma sak så rykte hon på axlarna och sa vet inte... då började jag skratta och bestämde mig för att ta en kort paus (under tiden jag skriver det här inlägget), roligt? Nja, kanske inte själva arbetet, men sällskapet är najs ;)
Första projektarbetet på gymnasiet är det här och jag tycker faktiskt att det är riktigt intressant, dock tyckte jag att man borde få mer tid på sig :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0