Kamera

Nu är jag hemma och har lite tid framför datorn :) great!
Fick sluta lite tidigare idag så jag kom på tunnelbanan rätt fort, sen fick ajg gå hem till Tommy för att lämna nyckeln, han hade också slutat tidigare, så jag fick gå enda hem till honom, men det var ingen fara för ajg fick ju pussa lite på honom också ;)
Pappa kom och mötta mig och vi mötte mamma efter ett tag så fick vi sällskap hem :) dom hade varit på promenad!

Det är bestämt! Jag ska få den nya kameran! :D YAY! Fast jag vet inte hur mycket jag själv måste betala, men det blir inte allt i alla fall :) och det är ju tur! :D

Nu måste jag fixa i ordning mig, för jag ska till simningen, får skjuts av pappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0