konstiga konversationer?

Nu är det tisdag och jag sitter i skolan.. har två lektioner idag bara.. men de spelar inte så stor roll eftersom den första är en timme på morgonen och den andra är en timme på eftermiddagen..
Men jag och Saga ska åka och intervjua min chef inför projekt arbetet, så vi ska åka under lunchen, så lite gjort kommer man väl få :)
Innan dess tänkte jag försöka skriva lite om Sverigedemokraterna som jag gör fördjupningsarbete om på Samhälle-historian :)

Idag fick amn en lussabulle gratis i kafeterian cm man köpte en dricka, så de gjorde jag! Dock så var de ju knappt nån saffran i den.. så den var ju inte alltför god direkt..

Sitter och smålyssnar på folk konversationer här i skrivstugan, och vissa är ju helt blåsta verkar de som xD en tjej satt nyss och sa att hon inte ville "gifta sig" med nån kines, för dom har små snoppar och senare sa hon att hon ville gifta sig med en fransman för då kan han laga mat till henne.. Han skulle ha ett coolt efternamn, men nej, de skulle han ju inte, för hennes barn skulle heta jönsson... hur orkar man planera sin framtid på det sättet?

Mångas dröm är att gifta sig och skaffa barn så fort som möjligt.. min är att bli lycklig. Klart de skulle vara kul att gifta sig och skaffa barn, men samtidigt så har jag inte bestämt att så ska de vara om si och så många år.. Man ska väl ta allt som de kommer? Är ju nästan säker på att jag förmodligen gifter mig och skaffar barn, SÅ SMÅNING OM, men orka planera det?
Nej, de kommer som de kommer helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0