Min önskeplåtning

Jag tänker ta vara på denna underbara chans att vinna en önskeplåtning i januari-februari!
Jag som älskar att fotas och gärna vill bli modell (är ju egentligen för kort) måste ju ta chansen!



Fotografen som ska fota heter Hanna Björkstedt och har bland annat fotat några av Kenza's modellbilder! Det kommer även finnas en makeup artist som heter Susan med :)

Min önskeplåtning skulle vara inomhus, förmodligen i en studio, och jag skulle fotas i olika sexiga underkläder!
Eftersom att en duktig fotograf är med så litar jag på att den kan bli riktigt bra bilder trots att jag inte är pinnsmal som vanliga modeller brukar vara. Jag tror att det ändå kan vara en fördel att ha former när man ska fotas på det sättet!
Skulle vara kul både att ha stående, sittande och liggande bilder med och få ha flera olika ombyten och teman! En helt otrolig fotografering skulle det bli och fick jag möjligheten skulle jag vara den lyckligaste i världen, helt klart!

Så, kommer min önskan gå i uppfyllelse? Jag hoppas otroligt mycket på det!

Här kommer en bild på mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0