S ö n d a g

Nu har jag varit hemma i 2 timmar eller något och bara tagit de lugnt med lussebullar och sprite :)
Tillbringade som sagt lördagskvällen hos tommy och det var underbart :) tittade på sista harry potter filmen, som jag såg i scotland för 1½ år sedan x) fast den ville inte tommy se, så han satt och spelade istälelt x) sen kollade vi på massa simpsons avsnitt :) julavsnitten, riktigt bra som vanligt!
Imorse när vi vaknade åt vi lunch tillsammans med hans familj, morfar och hans brorsas kompisar :) en fisk och saffrans gryta med räkor och svärdfisk i :) gott gott!
Jag fick även en förtidig julklapp! :D Lite Bath som är den thailänska valutan :) tyckte han var så söt när han sa att det inte var någon idée att vänta tills efter att jag kommit hem :)

Just nu sitter jag här och lyssnar på massa underbar musik i de nya högtalarna, vilket skillnad det är på ljudet! Musiken blir ju trippelt så bra om inte mer!

Snart bär det alltså av till Thailand och det ska bli skönt att få komma bort :) även skönt att kunna shoppa billigt, sola, bada, snorkla, äta underbar mat och annat underbart! Funderar även på om jag ska ta och göra ett provdyk och kanske åka vattenskoter :) får se hur det blir med det, skulle vara kul i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0