:)

Igår kväll gick jag hem till tommy en liten stund, var dock bara där typ 1 timme eftersom att han skulle sova tidigt på grund av att han skulle upp klockan 5 idag för att kunna åka till råcksta och jobba på ett bygge, han ska sommarjobba där i 3 veckor. Usch, jag skulle aldrig vilja gå upp så tidigt!

Idag vaknade jag vid 11, och sen dess har jag suttit vid datorn, ätet frukost, kollat på tv, packat upp lite från landet och fått 2 brev :)  ett från skolan där de stog att de blev fellevererat med mina mjukisbyxor för de skulle vara ett tryck på dom, och eftersom trycket skulle kostat 50 kr så fick jag tillbaka 50 kr :) det låg en 50-lapp i kuvertet! :D
De andra brevet var ett lönebesked från neptun ;) 650kr!
Så, jag är alltså 700kronor rikare ;) najs! ^^

Nu har jag kollat igenom lite foton och sånt, så jag ska lägga upp lite från balen och några från föreställningarna!

  
 3 bilder från föreställningarna :) jag spelade sjörövar jenny som var en slags hora ;) därav kläderna!



här är jag och philip innan han har gjort sig i ordning inför balen :)

 
Jag innan balen :) en närbild och en helkroppsbild :)

 
Jag och philip

 
Jag och Philip igen :)

 
Precis när vi kom til balen, det här var bilen som vi åkte :)


Framför bilen :)


Jag och tommy <3 :)

 
jonathan och hans danspartner


Jag och kurre

det var dom flesta bra bilder :)
allt ligger uppe på bilddagboken också, jag heter MauluN där :)

Kommentarer
Postat av: Micha

Den klänningen va hur fin som hellst ;D

tack för tipset föresten :)

2008-06-23 @ 22:00:11
URL: http://chokladgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0