ZTV

Igår jobbade jag, och mormor kom in en kvart innan jag slutade, så när jag hade bytt om så, så gick vi till McDonald och åt lunch tillsammans :) sedan följde hon med hem till mig och tittade på lite olika halsband, hon fick låna ett till en begravning, tråkigt att det var till en begravning, men kul att hon hittade ett som passade i alla fall! Jg visade lite bilder från skolavslutningen och balen, och hon ville så gärna ha några, så jag och pappa ska printa ut några på fotopapper så snart som möjligt!
Eftersom båda mina laddare har gått sönder och mobilen krånglar så fanns det inget batteri på den på typ hela dagen igår.. men när pappa kom hem la jag den på laddning i bilen, och det funkade, men det tog 4 timmar, coh då var den inte ens färdigladdad.. sjukt konstigt. Men men, ska ändå leta efter en ny bobil eftersom att min alltid krånglar!
Vid 5 tiden så fick jag och tommy skjuts till farsta där han skulle kolla efter lite nya saker :) vi gick till stadium och han hittade ett par mjukisbyxor för 199kr och sen till åhlens där han köpte flipflops för typ 79kr eller var de nu var. Vi gick och åt på den där sushi restaurangen "Sam&CO", jag gillar dock inte sushi, så jag tog kycklingspett, tror de hette yakitory, eller nåt sånt!
På vägen hem köpte vi en sån ben & jerry glass, fast bara en liten! Ingen av oss hade nånsin smakat en sån innan, men den var jätte god! Vi tog caramell nånting.. xD

På kvällen tittade vi på Sagan om ringen, jag såg den för flera år sedan men då tyckte jag att den var dålig och jag minns ingenting, men nu var den jätte bra och jag vill se dom andra så fort som möjligt!

Idag har jag jobbat och pratat med min chef :) jag ska få byta arbetstider! Jag fick även jobba nästa vecka och veckan innan skolan börjar :) det är bra med extra cash och det är bara 4 timmar om dagen, så jag är nöjd!
Har även varit på en intervju hos ZTV idag, det gick bra :) dom var bara intresserade av 15 personer, så jag tror åtminstone att jag har en chans att få vara med! Eftersom att det är något slags debatt program så kommer dom ju antagligen ta med fler personer än 1 :)

Ikväll ska jag sova hos tommy :) det blir mysigt :) hoppas även på att få se en film eller nåt sånt!

jag uppdaterar lite senare, ciao!

Kommentarer
Postat av: Sannah

Åh! Det lät ganska skönt med bara 4h om dagen! Vad jobbar du med då? :)

2008-06-29 @ 21:15:27
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0