påsk :)

Idag är det annandag påsk :) och jag har egentligen inte gjort något speciellt på hela dagen x)
först blev de till att packa de sista och åka hem från landet :)
sen blev de till att städa lite och packa upp när jag kom hem, inte så roligt kanske, men tro mig, de behövdes verkligen. Jag fixade till mina högtalare ordentligt nu också så att sladdarna inte åker ur hela tiden!

Förutom att det är annandag påsk så är det den 24:e Mars idag, och det är Sofias födelsedag!
Jag älskar dig underbara människa och jag hoppas att du får världens bästa födelsedag! <33
Här kommer en bild på mitt underbara födelsedagsbarn :)
image20

Nej, nu måste jag fixa mig innan tommy kommer hit :) vi ska till videomix (eller hemmakväll som de numera heter) och köpa godis och läsk och sen gå hem till honom och glufsa i oss de medans vi ser på någon bra film :) Sen ska jag sova där, ska bli en riktigt mysig kväll :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0