tisdag

Igår kväll skrev jag klart mitt författarporträtt och satt o tråkade framför datorn.. sen kollade jag lite på tv, på 2½ Men och lite på Jordan rättsläkare. Av någon anledning har jag fastnat för dom programmen ;)

Idag har jag varit i skolna och skrivit lite på mitt geografi arbete.. Strax innan lunch gick jag hem för att hämta lite böcker och sånt, och jag stannade kvar hemma för jag började må dåligt, satt framför datorn med världens huvudvärk och var allmänt trött. Har rensat lite bilder på datan och bränt ner de, har så jävla lite plats på den här hårddisken.. sen har jag kollat på Vänner och 7th Heaven :) älskar dom programmen.
Ikväll kommer tommy hit och äter :) och förmodligen myser en stund, så det är väl bäst att jag sätter igång att skriva klart hemkunskapsuppgiften som ska in imorgon! Även fast jag inte orkar.. men men, jag vill ju ha mvg, så jag är väl illa tvungen.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0