Äntligen fredag! :D

Jag har tråkigt! Har egentligen matte nu, men hela min grupp är inte här och jag är lite osäker på vad jag ska göra, så jag tar helt enkelt en paus! Har ju ändå 2 lektioner kvar att skriva på, så det blir inga problem! :)
Är riktigt trött just nu och har inte vaknat riktigt än.. även fast jag har varit vaken mer än 3 timmar.. det är jobbigt x)
Jag längtar till gympan, för det kommer bli roligt idag och sen slutar vi ju efter ;) och det är ju alltid lika kul när man slutar på en fredag, då har man ju hela helgen framför sig! :D
Funderar på att köpa hem Ben&Jerrys glass, men jag vet inte riktigt x)

I'm having a really good day ;) cuz i'm happy!

Kommentarer
Postat av: Saga

Men Malin xD

Jag hade nog svenska när du skrev det här ^^

2008-11-21 @ 15:54:46
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0