love

Nu har jag varit hemma i knappt en timme, även fast jag slutade redan innan 2 idag..
Direkt efter skolan kom pappa och hämtade mig :) och jag fick övningsköra! Körde i cirka 40 minuter jag lärde mig rätt mycket faktiskt :) hur man ställer in backspeglar, hur man blinkar, hur man hittar dragläget osv :) jag körde ju bara på småvägar där knappt några bilar är, men jag lyckades få möta ett par gånger, och det var rätt läskigt x)
Efter de så åkte vi och tankade och jag fick se hur det gick till också x) behövs ju inte riktigt ännu, men det är alltid bra att kunna!

Efter allt detta så fick jag skjuts till högdalen där jag simmade en stund :) dock sa benen ifrån en del och ville inte alls hänga med, så jag tog det rätt lugnt och simmade inte så långt :) Ska ju ändå träna mer den här veckan, så det är ingen fara! ;)

När jag kom hem hade jag fått skolkatalogen, porträttfoton och klassfotot :) allt blev helt okej faktiskt! ;) är rätt nöjd! Kunde väl dock ha satt på mig lite kajal så att ögonen markerades, men men x) det får jag tänka på tills nästa gång, hade ju som sagt ingen aning att vi skulle ta kort första dagen!

Nu fixas det med mat i köket och det ska bli supergott! Kyckling sallad :) har inte ätit det på otroligt länge, åtminstone inte sån man gör själv! :)


Love

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Okej då kör jag på den! :) Jag har ju inte såå mkt exem men det är torrexem som även blir röda. Har du haft så? =) Kran!

P.S Jag ser att det är du, känner igen dig för jag har besökt din blogg tidigare =) ha en bra kväll

2008-11-05 @ 17:55:51
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan! Tänkte bara säga att jag postade ditt paket idag, så det borde vara hos dig på fredag. Förlåt att jag postade det så sent, men jag jobbade hela helgen och har varit sjuk efter det.

2008-11-05 @ 19:27:09
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: cilipili

Gud vad jag saknar Skottland. Och jag saknar dig! <3

2008-11-05 @ 22:29:14
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0