söndagkväll redan...

Indiana Jones var sjukt bra och jag är glad att jag såg den, för jag tvekade lite först!
Kvällen har varit lugn än så länge och så vill jag att den ska fortsätta :)
Har tittar lite på när leila bakade, suttit vid datorn och tävlat och pluggat :)
Tänkte nu gå och ta nåt gott att snaska på och sätta mig framför TV:n en stund :) eventuellt sätta på en till film, för jag tror inte att jag kommer ha så mycket tid till det senare i veckan!

Snart är det måndag och ännu en ny skolvecka, jag vantrivs i skolan och gillar nästan inga lärare! Det är tur att jag har Saga, annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till! Men fort går det i alla fall.. tycker de känns som igår jag började, men nejdå, det har gått mer än 3 månader.. känns inte som att studenten är långt borta! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du piercings och tattuering?



besök den ny startadebloggen http://tattooandpiercing.blogg.se

2008-11-23 @ 22:59:28
URL: http://tattooandpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0