trött på...

Vaknade precis och eftersom att datorn redan var påslagen så tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva ett inlägg :)
Är ingen idée att försöka somna om eftersom att grannarna typ renoverar eller nåt... är typ nån slipmaskin som dom håller på med just nu, och man kan ju inte direkt klaga... När dom började (vad jag vet) så var ju i alla flal klockan efter 10, kanske till och med efter halv 11..?

Blir så irriterad när någon som har läst ens blogg börjar apa efter... Det är ju en sak att gå med i samma tävling eller något, men i stort sätt sno idéer? Nej, jag tycker inte att det är rätt. Klart att alla har liknande inlägg om man t.ex. skriver om någon låt eller så. Men det som har blivit lika nu, det har hon ju inte ens gjort till ett eget eller skrivit att hon fått idéen av mig och länkat. I stort sätt exakt samma katogorier och allt.
Nej, allt är heelt gjort av henne! Yeah right, in my ass det är.
Kom med egna idéer eller gör om inläggen! Jag blir trött på sånt jävla falskspel!
Om du läser det här, då kan du väl ta en titt på min blogg och senare på din egen och se att otroligt mycket är lika. Alldeles för mycket!

Kommentarer
Postat av: Saga

Vems blogg ? :O

Send it to me <3

2008-11-16 @ 11:34:01
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0