akuten med örat

Det blev ingen skola för min del idag.. blev att åka in till akuten istället... klarade inte av smärtan! Det visade sig att dropparna jag hade fått bara gjorde det värre.. så jag fick verkligen inte ta de något mer! Istället fick jag nya droppar, penicilin och nässpray :) hämtade ut allt på apoteket direkt :) sedan fick jag skjuts till skolan, skulle hämta ut min miniräknare som skulle komma dit idag :)
Så nu har jag väl varit hemma i cirka en timme :) har inte gjort något, bara tagit de lugnt, för att jag ska bli bättre och kunna gå till skolan imorgon!

Nu har jag precis lagt in lite lasage i mikron :) ska se till att äta lite tänkte jag!
Blir inte så mycket uppdatering idag, men det förstår ni väl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0