äntligen!

Nu är alla annonser betalade och alla kartonger nere i källaren igen! Så skönt att få slippa allt!
Pappa dammsuger mitt rum just nu, eftersom han skulle dammsuga hela lägenheten så kunde han lika gärna ta mitt rum också! Alla kläder som har varit med vid allt damm nu under helgen ska nu slängas i smutsen och jag ska in i duschen! Det här är en sånt tillfälle när man känner sig som en hel ny människa när man kommer ut ur duschen, ska bli såå skönt!

Mamma ska tydligen göra någon paj till middag, har inte ätit det på länge, så det ska bli gott! Hon har även bestämt sig för att baka lite bröd, gott gott!

Blev en del bloggande i helgen även fast jag trodde att det skulle bli mycket mindre, hoppas i alla fall att det var något som var intressant att läsa ;) haha xD

Ikväll sover jag hos Tommy hade jag tänkt, sen blir det lååång skoldag imorrn! Efter skolan tänkte jag åka iväg till högdalen och träna aerobics :) ska bli kul att testa de faktiskt, och jag måste ju komma igång med träningen förr eller senare! ;)

Hoppas ni haft en bra helg!

Här kommer en bild från dramaklassen för 1½ år sedan ungefär :)
 
Galna? Of course!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0