hemma hos tommy..

Nu sitter jag här framför datorn hemma hos tommy, även fast jag inte borde... Men vi har precis badat ohc duschat, och hans är fortfarande kvar i badet, och försöker bara stänka ner mig, så då gick jag upp för att göra ordning mig ;) Det var hur mysigt som helst att bada! Vi hade bubblor, belysning i badet, badbomb som luktade citron :) Mmmm <3

Örat blir bara värre och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. inget verkar ju fungera.. otroligt jobbigt faktiskt!

Ska snart ta och fixa lite gott som vi ska äta ikväll :) köpte kladdkaka, grädde och coca cola när vi var påväg hit :) bestämde oss för att mysa till det lite extra :) !

Ska i alla fall sova här :) och imorrn ska jag hit en stund efter skolan, för att sedan åka iväg och träna :) har inte gjort de på en vecka nästa, men min kropp har strejkat, så nu ska jag få igång det igen :)
Efter träningen blir det simning, ska träna alla småbarnen!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre! Får se om jag hinner med ett inlägg imorgon bitti när tommy har gått till skolan eller om det inte blir något förrän i skolan/när jag kommer hem efter simningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0