min eftermiddag so far :)

Bara för att jag inte hade med kameran till skolan idag så hände något som bara måste fotas!
Fick ju använda mobilkameran... men eftersom att den suger (bara 1.3 megapixel) så blev ju inte bilderna särskilt bra.. men jag ska visa de i alla fall!

Förövrigt så fick vi sluta 35 minuter tidigare från företagsekonomin, vilket också var den sista lektionen, så det var riktigt skönt!
När jag precis hade klivit innanför dörren hemma så ringde någon okänd kille på.. jag öppnade och de visade sig vara en kille som skulle köpa fotbollsspelet som vi hade lagt ut på blocket x) han hade pratat med pappa, men pappa hade glömt att tala om det för mig... bra där xD
Men men, det gick bra, jag fick pengar och han fick fotbollsspelet med alla tillbehör, liggandes i originalkartongen!

Här står Simon W och Mikael uppe på skåpen, och Simon råkade av misstag lossa lampan xD


bra där Simon ;) xD


Här är Mikael igen, med Sagas nya mössa! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0