outfit onsdag :)

Tänkte lägga in en dagens innan jag ska till skolan :) har ju lite tid över ;)



Klänningen är från chicy, vann den hos söta Linda :)
Strumpbyxor från Lindex tror jag :)

Har en 55 minuters lektion idag som börjar 12.55, sen ska jag hem igen :)
Vid 16 slutar Tommy, och då ska jag hem till honom :)
Kommer som sagt inte att blogga under den tiden jag är med tommy!

Nu måste jag läsa de sista siderna på engelska texten, ska typ svara på frågor eller skriva en text om det på lektionen idag. Skulle ju egentligen läst klart igår, men tröttheten tog över helt!

Kommentarer
Postat av: Dannie

SÅÅ SÖÖT :D<33, vill oxå ha :'(

2008-11-14 @ 08:57:30
URL: http://cupcakees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0