planering inför kvällen :)

Maten blev supergod och jag är nöjd!
Det har tydligen ringt och mailat hur många som helst angående annonserna som vi la ut på blocket, underbart! Då får vi bort dom och får mer plats i källaren, och någon annan som är mer intresserad får säkert användning för dom, det är en bra deal tycker jag ;)

Om en timme är det TopModel, och det ska deffinitivt ses!
Innan dess ska jag försöka hinna med att läsa lite på engelska novellen eller räkna matte, tror inte att jag hinner med båda.. så matten får väl göras först antar jag :)

Imorrn är det sovmorgon till 9.20, ska bli riktigt skönt! Kan gå upp vid 8 tiden :) skönt skönt!

Här kommer föresten ett par bilder från igår!


Matten igår.. lagom jobbiga tal.. dock gick de rätt fort av någon skum anledning. Sedan började jag och saga snacka, och framför allt garva åt micke och simon, då gick det inte lika fort längre -.-


Oavsett vilken tid på dygnet det är så står den här klockan alltid på kvart i 6 :) den finns i sal B104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0