-

Blev inte mycket uppdatering idag, men jag har helt enkelt inte haft tid!
Var i skolan fram tills 15.40 då vi slutade :) då mötte jag tommy och gick hem till honom :) hann vara där knappt en halvtimme och äta lite kladdkaka, sedan tog jag bussen till högdalen för att träna :) träningen gick bra, men jag mådde dåligt efter halva, och det var inte lite heller.. det var inte pga att jag tränade, om ni tror det. men jag går inte in mer på det!
Jag höll i alla fall ut hela träningen och även under simningen, sedan var pappa så snäll att han kom och hämtade mig :) det betydde MYCKET idag!

När jag kom hem tittade jag på TopModel, och sedan har jag bara suttit här vid datorn och läst lite bloggar.
Har varken lust eller ork att sitta här just nu, flera saker har fått mig på dåligt humör idag och jag är bara irriterad på att folk inte kan bete sig som dom borde. Plus att min kropp inte vill just nu.. så nu tänker jag gå och lägga mig, jag skriver mer imorrn när jag har tid, eller rättare sagt OM jag har tid, har ju Drama reunion fest imorrn...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0