Better



Philip är duktig på att sparka upp bollar i träd så att de fastnar ^^



Vår har det varit idag, eller rättare sagt de senaste dagarna ^^
Skinnjackan har börjat användas, måste använder solglasögon och annat trevligt :)

Idag har jag bara pluggat och spelat lite gitarr, trist egentligen, men gud va skönt de kommer kännas när jag blir klar :) tänkte lägga på ett kol nu så att jag hinner klart med förintelsen inom knappt en timme och sedan ta paus för TV:n tror jag :)
Förövrigt så mår min hals lite bättre, gör fortfarande jävligt ont, men jag kan prata normalt och öppna munnen utan större problem :) jag ska proppa i mig frukt och vitaminer, och varva det med halstabletter :) det här går nog bort på ett par dagar ^^

Imorrn ska jag titta på soffa med mamma och pappa, de hade hittat någon idag när de var iväg och kikade, så nu ska jag vara smakråd, så får vi se om vi köper någon imorrn eller inte :) annars ska jag väl bli frisk ^^

Jag lever i alla fall och jag mår bra på andra sätt :) Nu känns det som hjärt och magkänslan är sjukt rätt :) blir det fel, wth, who cares? Som sofia sa "There's a whole world outside sweden who's just waiting for you!". Och ja, det är fan sant!
Om man inte chansar vinner man inget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0