Måndag - ledig!

God morgon! :)
Steg upp för lite mer än en halvtimme sedan och jag är fortfarande grymt trött xD Men jag sov nästan 12 timmar så jag är nöjd! Sitter och käkar frukost just nu :) under helgen har jag blivit grymt hungrig på morgonen, hoppas att det håller i sig tills jag börjar skolan :) då kan jag få i mig något på morgonen innan jag drar, det vore najs :)

Om ett tag ska jag hem till J, ingen aning om vad vi ska göra, men det blir väl säkert nån promenad och en film :) Jag ska i alla fall gosa med hans underbara katter som älskar mig! Är otroligt glad att jag inte får allergi chocker av dom, så jag tänker gosa ihjäl mig! :D Sen ikväll ska vi in till stan och möta Saga och Adde, käka med dom och gå på bio :) Ska se den där Monsterfilmen xD Det ska bli kul i alla fall :)



Måste se älsklingsfilmen snart igen :) så grymt bra den är!
"Nobody puts baby in a corner!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0