Back home

Tillbaka till verkligheten, det är det minsta man kan säga.
Känna att jag lever, det har jag verkligen fått göra senaste tiden och jag är glad åt allt förutom sjukdomen jag lyckades dra på mig knappt 12 timmar efter att jag landat på arlanda! Kommer berätta mycket om resan, publicera bilder osv senare, men jag känner helt enkelt inte för det nu. Vill ha kontakten med mina vänner därnere och lägga upp bilder på facebook och sånt innan jag gör stora inlägg om allt :)

Förövrigt så började jag skolan idag och med det schemat jag har kommer bloggen inte vara några problem alls :) Så, uppdatering här blir det, ska försöka få in lite annat, mer musik, bilder, tips, outfits osv, men jag vill att vardagen ska komma igång ordentligt :) Mycket blandade känslor, men jag har många vänner som jag vet kommer ställa upp och en underbar pojkvän som står vid min sida så jag fixar allt. Nästa år åker jag antagligen igen och den resan ska bli lite oförglömlig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0