Onsdag - seg

Igår fixade jag en massa till resan innan jag tog tunnelbanan till J :) Vi tog det lugnt ett tag och sedan gick vi ut och käkade. Träffade massor av folk och tillbringade kvällen uppe på ett berg vid Tanto. Bäste kvällen på länge, antar att det är för att jag inte går ut och umgås med en massa folk så ofta, man chillar ju mycket hemma istället :P Blir så om flera är över 18 och någon inte är det :)

Idag har jag varit extremt seg, ögonen faller ihop gång på gång :P Tänkte försöka orka vara uppe på Paradise hotel i alla fall, har ju inte sett det på ett par dagar, så nu vill jag se det :)
Idag har jag varit hos J och vi har bara segat :) När jag väl kom upp så bestämde jag mig för att åka och klippa topparna, har ju inte gjort det på länge så det behövdes! 2cm kapades och nu ser håret mycket fräshare ut och jag är nöjd :)
Har precis ätit lite nachos och tänkte snart åka iväg till farsta och sola en stund :)

Imorrn kommer Cili hit och vi ska fixa lite grann :) Får se om jag är med J imorrn kväll, annars tar jag det nog bara lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0