T i s d a g

Igår had ejag det trevligt med lite kompisar hemma :) vi bakade drömmar, tittade på Pirates of the caribbean, åt middag allihop tillsammans (även mina föräldrar), en helmysig kväll helt enkelt! :)
Tommy sov hos mig och har nog precis vaknat just nu.. han börjar ju inte förrän 13.15 idag, så han fick sova länge :) det hade jag också velat!
Men nej nej, jag hade idrott, badminton, imorse och sedan historia prov! Har haft lunch ett tag men inte käkat något, äcklig mat som vanligt :(
Nu ska vi i alla flal ha engelska och se american history x, en film som jag gillar än så länge! :)
Sedan är de laboration på naturkunskapen och sedan får jag gå hem och käka :) lovely!

Bilder kommer så fort jag hinner med, förmodligen redan några ikväll ;)

Have a good day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0