kväll

Kollade på United 93 som gick på 3an, och jag tyckte det var en bra film. Missförstå mig inte nu, jag vet ju att den är baserad på en verklig händelse och allt sånt, men jag tycker att dom har gjort filmen riktigt bra i alla fall! Hade många tankar kring filmen och jag satt och pratade med mamma under tiden, men hon tänkte på helt andra sätt än vad jag gjorde, så de funkade inte riktigt att diskutera på ett bra och tyst sätt.. pappa vaknade av att vi nästan skrek på varandra xD



Börjar faktiskt bli lite halvtrött, men jag ska inte sova riktigt än :)
Imorrn får jag sova ut som tur är och jag ska försöka hinna med ett och annat ;) bland annat plugga lite, förmodligen läsa engelska grejen och kanske lite samhälle, träna, fixa rummet och bara ta de lugnt :) men jag hoppas att de inte blir några problem, har ju hela dagen på mig ^^ I och för sig så kommer jag ju sova halva förmodligen, men då får de helt enkelt bli så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0