Måndag, försovit mig

Fan! För första gången i mitt liv krånglar min väckarklocka. Detta resulterade i att den på något vis stängdes av när jag klickade på snooze knappen, trots att det stod att väckning var på senare när jag tittade. Det här gjorde så att jag vaknade alldeles försent, när min lektion började och därför missar jag alltså min första lektion. Är ju ingen idée att komma dit i 2 minuter när dom ändå brukar bli släppte knappt 10 minuter innan -.-
Efter första lektionen har jag 1½ timmes lunch, så nu har jag all tid i världen att göra vad som helst fram till strax före 11 då jag ska åka till skolan! Eftersom att det är riktigt sommarväder ute tror jag att jag ska dra på lite oja på kroppen och gå och lägga mig och sola nere på ängen! Det kan ju inte bli fel! Är ju inte ofta jag är uppe den här tiden, så nu får jag väl passa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0