Lugn helg

Bastu blev det igår kväll hos Tommy och sedan började vi titta på en film, dock somnade jag rätt fort, så vi gick och la oss istället. Blev lunch när vi vaknade, rostad macka med prickekorv, tortillini och ägg :) Tittade på massa inspelade Scrubs avsnitt och åt äppelpaj och sedan gick jag hem.

När jag kom hem började jag direkt läsa Twilight och behövde slå upp massa ord i början, sedan flöt det på men jag kände att jag skulle ta en paus och sätta mig här vid datorn :) har nyss ätit middag, fiskpinnar med risotto, gott! Till etferrätt blir det äppelpaj, haha, två gånger samma dag ;)

Tycker att helgen har gått snabbt, men lite gjort har jag ju fått :) har pluggat engelska en del, varit med älsklingen flera kvällar, gått på bio, bastat, och massa annat, så nöjd, det är jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0