O n s d a g

Internet stängdes av igår igen och jag fick inte igång det.. blir så jävla trött på sånt! Vi betalar 299kr/månad och så fungerar inte grejerna? Det är otroligt dåligt och förmodligen ska vi ringa till kundtjänsten idag igen om det inte löser sig, för nu jävlar är jag trött på att det inte fungerar som det ska!
Pga detta kan jag heller inte göra alla skoluppgifter, fått meddela lärarna om detta, inte få ut några inbjudningskort, och massa annat.. så jag hoppas verkligen att det löser sig idag eller imorgon :)

På svenskan har vi börjat titta på Ondskan, en film som jag tycker är riktigt bra! Den är ju inspelad lite grann i min gamla skola, kom ihåg hur det var när de skulle spela in den ^^ Haha! :)  Annars har det inte hänt så mycket idag, bara lallat runt här på skolan och gått på de vanliga lektionerna..

Direkt efter skolan ska jag åka in till Medborgarplatsen med Saga, ska leta efter vanilla coke till tommy, få i mig något att äta och sedan åka till jobbet och vara där i några timmar :)
Ikväll ska jag försöka få klar alla inbjudningar, om det fungerar som det ska vill säga, annars får det bli en annan dag! :)

Kommentarer
Postat av: Lexie

störigt när internet inte fungerar.

2009-03-12 @ 01:08:27
URL: http://lillasotalexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0