Tisdag

Dagen har varit väldigt speciell, både dåliga och bra saker har hänt, men de bra har definitivt överhanden just nu! :)
När vi kom till skolan fick vi veta att en av våra mentorer skulle sluta och den andra skulle gå ner till halvtid, så vi skulle få helt nya mentorer och byte lärare i naturkunskap. Galet.. ja, verkligen, men det kanske behövs i och med så jobbigt det har varit med all information som inte gått ihop och allt sånt.
Schemat blev i alla fall ändrat, så jag har sovmorgon på fredagar framöver, dock bara till 9.15, men det är ju bättre än 8.05! Sovmorgonen på torsdagarna har dock försvunnit, inte det roligaste kanske... börjar 8.25 istället för 9.55... tänkte ju ha extra matte där för att de går så fort nu i B-kursen, men det verkar lösa sig med det, framöver tills vi löst det skickar vår nya naturkunskapslärare iväg oss på matten efter 20 minuter. Han tycker att matte är så viktigt och speciellt B-kursen när vi läser den på en termin och så, så det verkar bra!

Innebandy på idrotten, jag fick otroligt ont i handleden, men försökte göra så mycket jag kunde, efter det film på historian. Efter det var det ju lunch, men eftersom vi hade håltimme efter de bestämde sig Saga och jag för att åka hem till mig och äta våfflor! Vi mötta upp Adde på vägen som inte började förrän vid 13.30 och Tommy låg fortfarande och sov när vi kom hem :) så söt! Fick chansen att väcka och pussa på min älskling och laga våfflor och ha det trevligt allihopa, det gav otroligt mycket!

Efter de tog vi sällskap och jag och Saga åkte tillbaka till skolan och naturkunskapen, där behövde vi endast vara i en halvtimme, fick tillbaka proven, och jag hade fått VG! Det är sjukt mycket mer än vad jag hade hoppats på, så jag är så sjukt nöjd så det inte är sant!



Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0