Torsdag!

Efter att jag skrivit sista inlägget igår satte jag på en film, en som mamma och pappa hade hyrt. Tittade i en kvart men sedan tröttnade jag, ingenting för mig helt enkelt! Direkt när jag hade stängt av så somnade jag, så det blev inget läsande utan istället en någolunda lång natt med underbar sömn!
Var dock uppe redan 7.20 eftersom vi ändrat schemat.. inte lika roligt. Det var ju sol och jag hade ändå fått rätt många timmars sömn så jag pallrade mig upp utan några större problem :)
Gick till naturkunskapslektionen och fick närvaro och sedan sprang jag direkt till extra matten, det var okej för min nya naturkunskapslärare!
Så jag lyckades sitta bredvid en tjej i Cilis och Philips klass som har MVG och fick hjälp av henne och min datorkunskapslärare som var grymt bra på att förklara, fan jag önskar att jag hade honom som lärare! Tragglade mig igenom 4 tal eller något sånt på en timme och jag förstod allt, så jag är nöjd med mig själv :)
Just nu har vi svenska och ska skriva artikeln, kände bara att jag behövde göra en snabb uppdatering här först! :) Efter det här är det matte, så då blir det ännu mera räkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0