Yes!

NU verkar den nya datorn fungera som den ska :) enda problemet är att jag inte kommer in på MSN, men ajg hoppas det löser sig med tiden :)
Ska under kvällen lägga in musik från den gamla, ta över gamla bilder, installera program till mobil, mp4 och webbkamera :) Då kan jag sitta vid den nya utan några problem och ha allting samlat!

Dagen har varit väldigt upp och ner för jag tröttnade rejält på Kärrtorp i och med att lärarna står och ljuger mig rakt upp i ansiktet! Men men, tog en tur med Cecilia till farsta på håltimmen och hade trevligt, så jag blev på bättre humör! Förövrigt så skrev jag ett spanska prov idag och det gick super! ;)

Här kommer en bild som jag inte visat tidigare ;)


Adde och Saga, jag minns inte när jag såg er så lyckliga sist! älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja :) Armbandet e jättefint

2009-03-04 @ 17:29:36
URL: http://emslof.blogg.se/
Postat av: cilipili

så söta! :')<3

2009-03-04 @ 20:07:53
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0